Aeroportul Brașov, cu potențial în dezvoltarea turismului românesc
Pentru ca România să fie promovată, mai este nevoie și de o bună comunicare, a declarat vicepreşedintele Alianţei pentru Turism, Dragoș Anastasiu.
10 Mai 2022, 17:47
Aeroportul Internațional Brașov are un potențial important în dezvoltarea turismul clasic și pentru cel de business în regiune, dar pentru ca România să fie promovată mai este nevoie și de o bună comunicare, a declarat vicepreşedintele Alianţei pentru Turism, Dragoș Anastasiu, prezent luni la conferința Smart Airport Cities de la Ghimbav:
„Pentru că nu e numai despre aeroport. Este despre imaginea României în străinătate, despre imaginea turismului românesc în România. Potențialul este foarte mare, dar trebuie să vorbim despre el, să ne promovăm. Deocamdată se face prea puțin și eu am speranța în aceste organizații de management al destinației că vor impulsiona puțin promovarea turismului. Cred că trebuie să începem să vorbim despre ce avem: despre brand-ul Dracula, despre brand-ul Transilvania, despre Brașov, să ne ridicăm încet, încet, în străinatate, la nivelul realității, pentru că noi suntem sub realitate. Oamenii, când vin aici, sunt super încântați. De ce? Pentru că așteptările sunt foarte jos, ceea ce nu e rău, dar fiind așteptările jos, ei nu prea vin...Cei care apucă să vină sunt mulțumiți”.