Campania națională "Consumul de droguri ne priveşte pe toţi" intră în unitățile turistice, la Massif și la aeroport
Campania națională "Consumul de droguri ne priveşte pe toţi", inițiată de Agenţia Naţională Antidrog, a pătruns în zona HoReCa.
11 Martie 2024, 17:08
Campania națională „Consumul de droguri ne priveşte pe toţi”, inițiată de Agenţia Naţională Antidrog, a pătruns în zona HoReCa.
Începând de astăzi, în peste 850 de unităţi de cazare și restaurante de pe raza județului Brașov, precum şi pe Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav, rulează un clip video de informare şi conştientizare a turiştilor privind fenomenul consumului de droguri.
De acest film special au parte și unitățile turistice de cazare de pe raza județelor Covasna, Bistrița-Năsăud, Harghita, Mureș și Sibiu, care au împreună spre 100.000 de locuri de cazare, a precizat şefa Centrului Regional de Prevenire, Evaluare şi Consiliere Antidrog Brașov, comisar-şef de Poliţie Laura Pişcociu:
„În scopul informării și conștientizării turiștilor unităților de cazare de pe raza celor șase județe, pe o perioadă de un an, spotul acestei campanii, tradus în șase limbi, va rula pe ecranele aflate în recepțiile hotelurilor și unităților de primire, precum și pe televizoarele din camerele hotelurilor și, la nivelul județului Brașov, campania va fi implementată în peste 850 de unități de cazare”.
Videoclipul va rula și la toate evenimentele cu public numeros, inclusiv la festivalul Massif, care se va desfășura în weekend în Poiana Brașov.
Cât de receptivi au fost hotelierii la această acțiune antidrog ne-a spus reprezentanta pe Braşov a Ministerului Turismului, Roxana Niculescu:
„Pe această cale țin să mulțumesc hotelierilor, pentru că au fost foarte receptivi la campania noastră și au venit chiar cu idei de îmbunătățire a campaniei și de aducere a unui plus față de ceea ce am gândit noi în primă fază, respectiv de lărgire a campaniei și în restaurante, și în alte unități în care avem de-a face cu turiști. «Breasla cârcumarilor» a întâmpinat cu mare bucurie această campanie, a spus este chiar necesară, se confruntă cu astfel de probleme și doresc să o extindă”.
Despre mesajul materialului video a vorbit la lansare și prefectul județului Brașov, Cătălin Văsii:
“Nu este numai problema Brașovului, această problemă o întâlnim și la nivelul țării, și la nivel mondial. Ne bucurăm că noi, Brașovul, suntem inițiatori în această campanie și cred că ea va fi preluată la nivelul țării și reprezintă un pas mic pentru ceea ce ne dorim cu adevărat să facem. Este important peste tot. Am început și în școli, am început și în dialogul cu părinții, dar este important și pentru că avem parte de turiști din toată țara și din toată lumea care vin la Brașov”.
La nivelul judeţului Braşov, Campania „Consumul de droguri ne priveşte pe toţi” a fost implementată de Centrul Regional de Prevenire, Evaluare şi Consiliere Antidrog Braşov, în parteneriat cu Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului – Reprezentanța Braşov, Instituția Prefectului Județul Brașov, Corpul Profesional al Mediatorilor de pe lângă Curtea de Apel Brașov, Creativa Advertising Braşov și Grupul „Iubim Brașovul”, cărora li s-a alăturat şi Aeroportul Internațional Braşov Ghimbav.
">