Mai puține magazine au anunțat soldări în acest sezon, la Brașov
"Până în acest moment s-au primit doar 5 notificări cu privire la acest sezon de reduceri care a început în 15 ianuarie", a spus purtătorul de cuvânt al Primăriei, Sorin Toarcea.
20 Ianuarie 2022, 16:10
Puține magazine au anunțat că vor să facă soldări, în acest sezon. O schimbare față de alți ani, când erau zeci de notificări trimise la Poliția Locală.
„Până în acest moment s-au primit doar 5 notificări cu privire la acest sezon de reduceri care a început în 15 ianuarie. Este un număr foarte mic comparativ cu alți ani. Se pare că majoritatea comercianților au preferat să facă vânzări promoționale, ceea ce înseamnă că nu trebuie să depună o notificare la Primăria Brașov”, a spus purtătorul de cuvânt al Primăriei, Sorin Toarcea.
Nici cumpărătorii nu mai sunt atât de interesați să vâneze reducerile din magazine. Au la dispoziție varianta online (audio atașat).
Că sunt online sau în magazine, cei de la Protecția Consumatorilor le atrag atenția cumpărătorilor să fie atenți la anumite aspecte.
„În primul rând trebuie să știe că este o diferență importantă între comerțul online și comerțul clasic. În primul rând, în ceea ce privește comerțul online există posibilitatea de returnare a produsului în termen de 14 zile. În magazine nu există această posibilitate decât dacă dorește vânzătorul. Este important să supravegheze și ar fi de preferat să existe o cunoștință a evoluției prețului produsului pe care doresc să îl cumpere, pentru a nu fi victimele unor practici comerciale incorecte așa cum am descoperit și în trecut, respectiv o ridicare a prețului anterior aplicării reducerii. Legea spune că reducerea se aplică la cel mai mic preț pe care l-a avut produsul în ultimele 30 de zile”, a explicat șeful Protecției Consumatorilor Brașov, Sorin Susanu.
Oricum, în perioada următoare vor urma controale pe această tematică.