Peste 50.000 de agenți economici din județ vor fi reprezentați de Patronatul Întreprinderilor Mici si Mijlocii
Interesele a peste 53.000 de firme din județul Brașov în relația cu autoritățile vor fi reprezentate, începând de astăzi, de Patronatul Întreprinderilor Mici si Mijlocii din Brașov (PIMM Brașov).
Articol de Camelia Vlad, 18 Aprilie 2024, 13:13
Această entitate a fost lansată în cadrul evenimentului „VorbIMM despre: Regenerarea României”, la care au participat oficialități și reprezentanți ai mediului de afaceri local și național.
Președintele PIMM Brașov, Alina Paul:
„Este un patronat cu reprezentativitate la nivel național, ca să putem să reprezentăm interesele agenților economici și să fim liantul între mediul de afaceri și autoritățile locale și centrale. Cu cât suntem mai mulți, cu atât vom fi mai puternici și putem să le reprezentăm interesele. Prima direcție pe care vom merge este, într-adevăr, atragerea companiilor alături de noi. Este principalul target în următoarea perioadă și, bineînțeles, să ne acomodăm cu tot ce înseamnă autoritățile locale, să fim pe lângă Prefectura Brașov, pe lângă tot ceea ce înseamnă autorități și să-i sprijinim pe agenții economici acolo unde au nevoie, că până la urmă rolul nostru acesta este”.
Patronatul Întreprinderilor Mici si Mijlocii Brașov găsește sprijin important și în Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România, spune președintele Consiliului, Florin Jianu:
„Pentru noi și mediul de afaceri brașovean este foarte importantă această reprezentare, în sensul în care noi, ca și confederație reprezentativă, suntem parteneri oficiali ai Prefecturii, la comisia de dialog social, pentru toate instituțiile deconcentrate la nivel județean. Sigur, trebuie să avem în vedere și faptul că în acest an vor fi mai multe rânduri de alegeri și rolul nostru, ca patronat, este să le spunem viitorilor aleși ce anume au de făcut și să avem o voce puternică în acest sens. Așa încât mediul de afaceri să fie corect reprezentat în următorii 4 ani. De la nivelul taxelor locale, până la susținerea pe care întreprinzătorii o au prin diverse instrumente, cum sunt hub-urile de afaceri”.