Poiana Brașov rămâne în topul preferințelor pentru petrecerea sărbătorilor Pascale
Anul acesta, ofertele de la munte îi atrag tot mai mult pe români, chiar și pentru petrecerea Paștelui.
04 Aprilie 2022, 15:47
Stațiunile de la munte rămân la mare căutare printre turiștii care vor să petreacă Paștele departe de casă, chiar dacă prețurile la unele unități de cazare au crescut chiar și cu 25% față de anul trecut.
Relansarea turismului brașovean, după doi ani de pandemie și un ultim an în care turiștii români și străini nu s-au putut bucura pe deplin de serviciile hoteliere din țara noastră din cauza restricțiilor, începe să se simtă.
La un hotel de patru stele din Poiana Brașov, deși tarifele au crescut, gradul de ocupare pentru sărbatorile Pascale se anunță de peste 70%.
„Avem trei nopți de cazare cu pensiune completă, prețul începe de la 3.200 de lei și ajunge până la 3.800 de lei. Aici avem inclus SPA, avem inclus locul de joacă interior, exterior, avem o sală de joacă ping pong, biliard, darts. Dacă ne gândim la carnea de porc și în special și legume, atunci ne putem gândi liniștit la o creștere a prețului cu 20%”, a precizat reprezentantul hotelului, Gabriel Roșca.
Sunt și hoteluri, însă, care au păstrat aceleași tarife ca anul trecut.
”Unii au optat să mențină prețurile la același nivel, iar acolo unde s-au produs ajustări, nu depășesc 10%. Condițiile sunt extraordinare, încă mai avem zăpadă pe munte”, a spus președintele Asociației de Turism Poiana Brașov, Roxana Cojocea.
Și zona Bran – Fundata este în topul preferințelor turiștilor, iar drept dovadă stă gradul de ocupare la pensiuni care a atins în acest moment 80%.
”Proprietarii vopsesc ouă roșii, pregătesc cele mai reușite mâncăruri tradiționale din miel, iar mai nou preparate vegetariene, vegane si raw vegane pentru toate gusturile. Slujba de Înviere se va ține la bisericuța din sat, bisericuță monument istoric, construită în sec. al XVIII-lea, de o frumusețe rară”, a explicat Severina Puiu, proprietar pensiune.
Și aici majoritatea prețurilor au crescut cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut.