„Roadele Munților Făgăraș” are o nouă identitate vizuală
„Roadele Munților Făgăraș”, brand-ul ce reuneşte peste 40 de producători locali, are o nouă identitate vizuală.
Articol de Ruxandra Stoica, 11 Aprilie 2025, 10:23
Aceasta subliniază legătura profundă dintre natura din Munții Făgăraș, producători și produsele autentice oferite consumatorilor.
Noul logo este acum compus din două emisfere care simbolizează conexiunea dintre roadele regiunii și comunitatea locală de fermieri. Brandul oferă o gamă variată de produse tradiționale – de la gemuri și zacuscă, la siropuri și dulceață.
„«Roadele Munților Făgăraș» își propune să mobilizeze producătorii din zona Munțilori Făgãraș și de a pune în valoare rețetele tradiționale folosind materie primă din zonă în măsura posibilităților. În altă ordine de idei, noul logo pune în valorare resursele regiunii și comunitățile locale din care fac parte acești producători. Noi nu vorbim despre o inițiativă care își propune să genereze foarte mult profit pentru food hub, ci vorbim Despre o întreprindere socială care are scopul de a crea legătură directă între producătorii și consumatori din zonele urbane mari”, a declarat Istvan Szabo, Director Afaceri Verzi și Realția cu Comunitățile la Fundația Conservation Carpathia.