Serviciul Evidența Persoanelor, suplimentat cu 4 birouri, pentru a face față numărului mare de cereri
Începând din luna septembrie, Serviciul Public Local pentru Evidența Persoanelor va avea 4 patru posturi de lucru în plus la care pot fi depuse documente pentru eliberarea cărilor de identitate.
23 August 2022, 14:17
Începând din luna septembrie, Serviciul Public Local pentru Evidența Persoanelor va avea 4 patru posturi de lucru în plus la care pot fi depuse documente pentru eliberarea cărilor de identitate.
Noile posturi sunt în curs de amenajare într-una dintre fostele săli de așteptare ale serviciului.
Cu cele 4 noi birouri, Serviciul va avea 10 puncte de primire a documentelor de la cetățeni.
“Dintre acestea, 3 vor procesa cererile și solicitările înscrise în format online, iar celelalte 7 vor fi la dispoziția dumneavoastră pentru depunerea fizică a documentelor și pentru înscrierea cu bon de ordine, dimineața, la Primăria Brașov, urmând ca, în a doua parte a toamnei, odată ce scăpăm de acest aflux, să revenim la formatul jumătate-jumătate în privința solicitărilor care sunt formulate online cu cele care sunt în formatul acesta offline”, a spus primarul municipiului Brașov, Allen Coliban.
În prezent sunt preluate maxim 180 de dosare pe zi, dar odată cu extinderea activității, se estimează că numărul persoanelor deservite zilnic va crește cu aproximativ 100.
În zilele de joi, când programul de lucru este prelungit până la ora 18:00, se preiau în medie 250 de dosare.
În luna iulie, aproape 2000 de cereri au fost depuse pentru acte de identitate expirate, iar peste 570 pentru schimbare de domiciliu.
În total, în luna iulie au fost preluate peste 3.600 de dosare în cadrul serviciului.
Detaliile referitoare la actele necesare, taxe sau programări online sunt disponibile pe portalul brasovcity.ro.