3 facturi de la Electrica, în perioada următoare
În perioada următoare clienții vor primi trei facturi emise de companie: două storno și una de corecție.
19 Februarie 2022, 07:55
Electrica Furnizare transmite clienților că a finalizat procesul de evidențiere în cadrul facturilor a măsurilor de compensare și plafonare.
În perioada următoare clienții vor primi trei facturi emise de companie: două storno, corespunzătoare lunilor noiembrie și decembrie 2021 și una de corecție, care reflectă consumul la zi.
Condițiile contractuale, incluzând detaliile de facturare, pot diferi de la client la client, precizează reprezentanții companiei. Astfel, în situația în care facturile aferente unui loc de consum nu fac parte din cele supuse procesului de stornare, facturarea se va desfășura în regim normal, clienții urmând să primească o singură factură.
Factura de corecție este cea care conține suma de plată la zi. În cazul în care clientul a achitat deja o parte a sumei datorate pentru întreg intervalul facturat, va regăsi această sumă în dreptul liniei ”Sold creditor”.
Furnizorul de electricitate transmite că orice posibile anomalii legate de facturi pot fi semnalate la adresa clienti@electricafurnizare.ro.
Totodată, compania își asigură clienții de faptul că nu se vor percepe penalități și nici nu se vor efectua deconectări pentru depășirea termenului de plată în situația în care clientul intră în posesia facturii de corecție ulterior datei scadente a acesteia.
Sursa foto: arhivă