Alegeri pentru desemnarea reprezentanților salariaților în Consiliul de Administrație al SRR
Organizarea procesului electoral pentru desemnarea reprezentanţilor salariaţilor în Consiliul de Administraţie al SRR va avea loc în perioada *5-11 noiembrie 2021*.
04 Noiembrie 2021, 19:02
În baza Adresei Parlamentului României nr. 2/10693 din 03.11.2021, prin care membrii Comitetului Director al SRR au primit mandatul şi obligaţia de a organiza desfăşurarea alegerilor reprezentanţilor salariaţilor în Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Radiodifuziune, prin Minuta nr. 1.004748/4.11.2021, membrii Comitetului Director al SRR au stabilit următoarele:
Organizarea procesului electoral pentru desemnarea reprezentanţilor salariaţilor - doi membri titulari şi doi supleanţi ai acestora în Consiliul de Administraţie al SRR, conform Legii nr. 41/1994, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, va avea loc în perioada *5-11 noiembrie 2021*.
Orice persoană, salariată a Radioului Public sau nu, poate candida, pe baza unei solicitări scrise adresate Biroului Electoral Central sau Birourilor Electorale Regionale organizate la studiourile Radio România din teritoriu. Solicitările se depun personal la Birourile Electorale şi trebuie să fie însoţite de: Curriculum Vitae, copie după cartea de identitate şi declaraţie pe proprie răspundere că nu a făcut poliţie politică.
Candidaţii se pot înscrie începând de vineri 5 noiembrie 2021, ora 12:00 până sâmbătă, 6 noiembrie 2021, ora 12:00. Campania electorală începe sâmbătă, 6 noiembrie 2021, ora 14:00 şi se încheie marţi, 9 noiembrie 2021, ora 7:00.
Exercitarea votului va avea loc marţi, 9 noiembrie 2021, între orele 08:30-20:00, la sediul central al SRR din Bucureşti şi la sediile studiourilor regionale din Braşov, Cluj, Craiova, Constanţa, Iaşi, Reşiţa, Timişoara şi Târgu Mureş, iar afişarea rezultatelor finale se va face până joi, 11 noiembrie 2021, ora 12:00, la sediul Biroului Electoral Central – Bucureşti şi la sediile Birourilor Electorale Regionale.
Numele candidaţilor clasaţi pe primele patru locuri vor fi înaintate Parlamentului României, de către membrii Comitetului Director al SRR, după cum urmează: primii doi clasaţi, pentru calitatea de membru titular în Consiliul de Administraţie al SRR, iar următorii doi, pentru calitatea de membru supleant (poziţia 3 reprezintă supleantul primului clasat şi poziţia 4 reprezintă supleantul celui de-al doilea clasat).
Reprezentanţii mass media, altele decât SRR, pot lua parte la alegeri, pe tot parcursul scrutinului, în calitate de observatori, numai pe baza solicitărilor scrise adresate Biroului Electoral Central până luni, 8 noiembrie 2021, ora 20:00.
Întreg procesul alegerilor se va desfăşura cu respectarea măsurilor de protecţie impuse de pandemia COVID-19.
Reamintim faptul că, în contextul COVID-19, potrivit legislaţiei în vigoare la nivel naţional, începând cu data de 25 octombrie 2021, accesul invitaţilor în incinta tuturor sediilor SRR, cu excepţia angajaţilor instituţiei, este permis doar persoanelor care fac dovada vaccinării cu schema completă, a trecerii prin boală în ultimele 180 de zile sau a testării (rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore).
Regulamentul de desfăşurare al alegerilor reprezentanţilor salariaţilor în Consiliul de Administraţie al SRR poate fi descărcat de aici: Regulamentul privind organizarea și desfășurare alegerilor