Consultații medicale telefonic, și după starea de urgență
În timpul stării de urgență, pacientul se adresează mai întâi telefonic medicului de familie atunci când are o problemă și, dacă medicul consider că este necesar, îl cheamă la cabinet sau îl trimite la medicul specialist.
08 Mai 2020, 18:06
În timpul stării de urgență, pacientul se adresează mai întâi telefonic medicului de familie atunci când are o problemă și, dacă medicul consider că este necesar, îl cheamă la cabinet sau îl trimite la medicul specialist. Practica aceasta va rămâne și după ridicarea stării de urgență, au anunțat reprezentanții Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, care au mai spus că o mare parte din măsurile de protecție din starea de urgență, în sistemul de sănătate, rămân în vigoare, cu scopul limitării răspândirii infecției cu virus SARS COV 2. În urma consultărilor cu specialiștii din domeniul sănătății vor fi stabilite reglementările necesare privind modul de acordare a serviciilor medicale, care vor face obiectul unui proiect de act normativ ce va fi supus aprobării Executivului.