Jurnalistul britanic, Charlie Ottley propune un nou brand de țară pe care și l-a și tatuat
Jurnalistul britanic Charlie Ottley propune un nou logo pentru promovarea brand-ului de țară, stindardul dacilor, cap de lup și corp de șarpe.
14 Iunie 2023, 22:25
Jurnalistul britanic Charlie Ottley propune un nou logo pentru promovarea brand-ului de țară, stindardul dacilor, cap de lup și corp de șarpe.
Pentru a convinge autoritățile române de faptul că este nevoie de un nou simbol care să reprezinte țara acesta a ales o varinată indeită pentru a-și promova propunerea, nu doar că a post-o pe pagina sa de socializare, dar și-a și tatuat acest simbol pe braț.
În plus, Charlie Ottley face apel către români să îi susțină viziunea prin distribuirea și utlizarea gratuită a noii idei creative.
"România are nevoie de un nou logo turistic. Nu este suficient să spunem că avem copaci, aici fiind înregistrată cea mai proastă gestionare a defrișărilor ilegale din Europa. Iar regiunea carpatică nu este o grădină, cu gard viu îngrijit, gazon tuns și paturi de flori bine îngrijite. Este ultima sălbăticie adevărată din Europa, cu cea mai mare pădure mixtă supraviețuitoare și două treimi dintre cei mai mari prădători ai Europei. România este, de asemenea, o țară cu mii de ani de istorie complexă și cu o moștenire culturală diversă care datează dinaintea dacilor. Este, de asemenea, un pământ al belșugului. Din acest motiv am creat un nou logo pentru a încerca să reflecte aceste aspecte importante. Este gratuit pentru toată lumea să îl folosească ca alternativă la frunză. Fără îndoială, mulți oameni îl vor urî sau nu vor fi de acord cu elementele cheie, dar cel puțin sper că am adus dezbaterea în prim-plan și că am invitat pe oricine să vină cu propriile lor propuneri, așa cum am făcut acum aproape un an. Și vă rog să rețineți că acest lucru nu este pentru noi, ci pentru lume și deci mesajul trebuie să fie în engleză și să fie înțeles de străini pentru care - sălbăticia înseamnă frumusețe și natură nealterată, un răsărit înseamnă o țară cu un nou început și un snop de porumb care simbolizează abundența. Dacă vă place, vă rugăm să împărtășiți și să ne susțineți în misiunea noastră de a determina Ministerul Turismului să adapteze sau să adopte acest nou design! Pentru a-mi arăta angajamentul față de această țară și nevoia unui nou logo, astăzi mi-am tatuat litera R cu lupul dac pe braț", a scris Charlie Ottley pe pagina sa de Facebook.
Sursa foto: Facebook / Charlie Ottley