Sesizările la Protecţia Consumatorului se pot face şi prin aplicaţia WhatsApp
Numărul de telefon dedicat este 0790219551.
07 Februarie 2022, 19:02
Sesizările la Protecţia Consumatorului se pot face de astăzi şi prin aplicaţia WhatsApp, dacă este vorba de nereguli cu caracter de urgenţă, anunţă ANPC.
Numărul de telefon dedicat este 0790219551, iar mesajele pot fi transmise doar ca text, însoţit eventual de imagini.
Poate fi vorba de primirea unor facturi incorecte la energie electrică sau gaze naturale, dar şi de posibile pericole imediate pentru sănătatea consumatorilor, se precizează într-un comunicat al Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.
Instituţia menţionează că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamaţiile realizate în mod curent, care se fac la sediile comisariatelor pentru protecţia consumatorilor din teritoriu, fie depuse personal, fie transmise prin poştă sau în format electronic.
Formularul de reclamaţii online se află pe site-ul instituţiei.
Sursa foto: arhivă