Compania Apa, recomandări pentru clienți în contextul epidemiologic actual
În contextul epidemiologic actual, Compania Apa recomandă clienților săi ca, în perioada următoare, să limiteze, în măsura posibilităților, deplasările la sediile și punctele de lucru ale firmei.
12 Martie 2020, 14:42
În contextul epidemiologic actual, Compania Apa recomandă clienților săi ca, în perioada următoare să limiteze, în măsura posibilităților, deplasările la sediile și punctele de lucru ale firmei, din localitățile Brașov, Săcele, Rupea și Codlea.
De asemenea, clienții sunt rugați să apleze la canalele de comunicare alternative precum linia telefonică 0268/926, disponibilă 24 de ore pentru servicii de apă-canal, aplicația My Account pentru plăți prin intermediul site-ului, vizualizare facturi, transmitere index sau ApaBrasov-Mobile – plăți online, opriri de apă, sesizări.
Pentru a micșora riscul de contaminare, contactul direct client – angajat ar trebui redus pe cât posibil, consideră Compania Apa. În acest sens, accesul persoanelor străine în interiorul Companiei, la toate sediile, este restricționat, iar casieriile și zonele de relații cu clienții sunt dezinfectate periodic.