Consultanța de imagine, tot mai căutată în anul pandemiei
Consultanța de imagine, tot mai căutată în anul pandemiei
25 Iulie 2020, 15:31
Odată ce s-au deschis saloanele de înfrumusețare, după ieșirea din starea de urgență, programările au umplut agenda stiliștilor. În afară de schimbările de look, pandemia i-a determinat pe clienți să devină mai puțin încrezători în gusturile proprii. Fie că este vorba despre doamne sau domni, tot mai mulți apelează la serviciile consultanților de imagine.
"Clientele nu își cunosc, încă, stilul lor, iar asta este o mare problemă. Asta înseamnă că apelează la un consultant de imagine care le ajută să-și găsească stilul. Dorința lor este de a arăta cât mai bine cu cât mai puține cheltuieli și într-un timp cât mai scurt", a declarat Aura Anghel, consultant de imagine.
Cerințele clienților sunt radicale, însă, cel mai important este ca ei să-și cunoască stilul. Anul acesta, culoarea care predomină este albastru, iar moda și comunicarea non-verbală sunt strâns legate între ele atunci când vrem să arătăm foarte bine.
Aura Anghel a adăugat: "Clientele uită de ce aveau până atunci în dulap și asta pentru că noua garderobă capătă un alt sens. Trebuie să ne ajutăm clienții să-și cumpere piesele vestimentare ideale. Eu, de exemplu, merg cu ei prin magazine, alegem împreună și am grijă la culori, linii etc. Frumusețea înseamnă imagine, iar totul se rezumă la forme și culori".
Clienții spun că au schimbat definitiv garderoba, odată ce au ales să apeleze la un consultant de imagine, iar cheltuielile au fost reduse la jumătate.
"Stilul meu de a-mi cumpăra haine era unul care nu se mai potrivea cu cel de mămică. Nu am știut să mă adaptez la noua viață așa că am ales să apelez la un consultant de imagine. Acum am învățat să mă port altfel, mă îmbrac mai casual. Am învățat cum se poartă corect o rochiță cu adidași sau o cămășuță cu un pantalon elegant", ne-a spus o clientă.
Și designerii vestimentari spun că pandemia a schimbat preferințele clienților în a-și alege hainele, iar culoarea și nonconformismul sunt cele mai dorite.
Designer-ul vestimentar, Bianca Bucă, a precizat: "Parcă mai mult ca niciodată clientele și-au dorit să fie unice, așa că au ales accesorii inedite și creații unicat - de la fuste și poncho-uri la rochii mai pretențioase în nuanțe vii, texturi diafane și croiuri lejere. Acestea din urmă având și un rol esențial: de a evidenția atuurile, dar și de a masca eventualele efecte nedorite ale statului prelungit în casă".
Cei care vor să apeleze la un consultant de imagine trebuie să știe că prețul pornește de la 80 euro/oră.