Electrica atrage atenţia asupra unor practici înșelătoare
Electrica Furnizare atrage atenția clienților asupra riscurilor de a fi expuși unor practici înșelătoare, care s-au intensificat în ultima perioadă.
14 Februarie 2020, 19:50
Electrica Furnizare atrage atenția clienților asupra riscurilor de a fi expuși unor practici înșelătoare, care s-au intensificat în ultima perioadă.
Odată cu liberalizarea pieței de energie electrică, cetățenii își pot alege furnizorul potrivit, în condițiile în care este corect informat.
Din aceste motive, Electrica Furnizare menționează că nu desfășoară la domiciliul clienților în această perioadă activități ce implică modificări ale contractelor de energie electrică sau încheierea de contracte noi în județele Brașov, Alba, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu.
Electrica Furnizare are o serie de recomandări, în sprijinul clienților:
- Citiți cu atenţie conținutul tuturor documentelor puse la dispoziţie;
- Beneficiați de o perioadă de 14 zile pentru a vă putea retrage dintr-un contract încheiat în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere;
- Atenție la capcanele existente în unele oferte, în care nu sunt stipulate clar informaṭii importante precum: preṭul final, termenele de plată, taxele de reziliere și penalităṭile;
- Verificaţi modul în care sunt folosite datele dumneavoastră cu caracter personal şi documentele pe care le puneţi la dispoziţia agenților de vânzări care vă abordează;
- Pentru orice informaţii referitoare la ofertele Electrica Furnizare, la activităţile desfăşurate de reprezentanții companiei, cât şi pentru sesizări referitoare la ceea ce consideraṭi că ar putea fi o încălcare a legii, puteți scrie la adresa de e-mail clienti.ts@electricafurnizare.ro.