Reducerea birocrației la Consiliul Județean
Consiliul Județean Brașov a decis să reducă birocrația și a depus un proiect care a obținut fonduri europene în acest sens.
18 Octombrie 2019, 10:27
Consiliul Județean Brașov a decis să reducă birocrația și a depus un proiect care a obținut fonduri europene în acest sens. „Îmbunătățirea procesului decizional și reducerea birocrației la nivelul Consiliului Județean Brașov va fi implementat între 6 septembrie 2019 și 5 martie 2022, în parteneriat cu Agenția de Dezvoltare Durabilă a Județului Brașov.
Proiectul îşi propune să se ajungă la reducerea drastică a numărului de documente pe suport de hârtie. Documentele vor exista în cloud și vor avea o semnătură electronică, astfel că se va elimina și ștampila.
Agenția de Dezvoltare Durabilă a Județului Brașov a lansat încă din 2009, strategia județului, tot printr-un proiect cu fonduri europene.
Valoarea totală a proiectului este de 3,75 milioane euro, din care 3,66 milioane reprezintă finanțarea nerambursabilă de la Uniunea Europeană.
Dacă proiectul se va dovedi de succes, și primăriile din județ ar putea adopta acelaşi sistem.
În acest moment, Primăria Brașov a eliminat, pe cât era posibil, documentele pe suport de hârtie și utilizează la scară largă cele în format electronic.