Starbucks, combinație neobișnuită lansată în China
Starbucks pariază pe o combinație neobișnuită cu o nouă băutură lansată în China pentru a marca Anul Nou Lunar. Numit "Abundant Year Savory Latte", marca îl descrie ca având o aromă "interesantă". Băutura combină sosul Dongpo cu aromă de porc înăbușit cu espresso și lapte aburit, cu sos suplimentar de porc și carne de piept de porc pentru garnitură, potrivit aplicației de livrare Starbucks.
22 Februarie 2024, 12:02
Starbucks pariază pe o combinație neobișnuită cu o nouă băutură lansată în China pentru a marca Anul Nou Lunar. Numit „Abundant Year Savory Latte”, marca îl descrie ca având o aromă „interesantă”. Băutura combină sosul Dongpo cu aromă de porc înăbușit cu espresso și lapte aburit, cu sos suplimentar de porc și carne de piept de porc pentru garnitură, potrivit aplicației de livrare Starbucks.
Băutura are un preț de 68 de yuani (9,45 USD), potrivit aplicației. Fotografiile băuturii, postate pe platforma chineză de socializare Weibo de Shanghai Starbucks Reserve Roastery, arată un strop de sos roșu închis deasupra spumei de latte - cu o felie pătrată de carne de porc pe o frigăruie care se sprijină pe marginea cănii.
Lattele de porc a câștigat rapid popularitate pe rețelele sociale chineze, subiectul fiind vizionat de peste un milion de ori pe Weibo. Unii utilizatori și-au exprimat curiozitatea, dar alții au fost sceptici, arătând prețul ridicat și întrebându-se de ce ar bea latte-ul în loc să mănânce carne de porc înăbușită.
„Pentru 67 de yuani, aș putea mânca o farfurie de carne de porc înăbușită, apoi să merg la o cafenea normală și să beau două latte”, a scris un utilizator Weibo. Un alt utilizator a glumit: „Aș permite ca ambele (porc și cafea) să existe în stomacul meu în același timp, dar nu în gură în același timp”.
Jiupai News, un site afiliat cotidianului de stat Changjiang Daily, a raportat că băutura s-a epuizat deja într-un magazin din Wuhan, clienții spunând că aroma era „unica”, cu o senzație densă și netedă.
Sursa CNN